Nabór na wolne stanowisko ds. Obsługi Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności

 

Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce

 

o g ł a s z a

nabór na wolne stanowisko pracy:

 

Stanowisko ds. Obsługi Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności

 

1.Wymagania niezbędne:

a) ma obywatelstwo polskie,

b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

c) nie był/a/ karany/a/,

d) ma ukończone studia wyższe na kierunku prawo lub administracja

e) posiada umiejętność obsługi komputera.

2.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie spraw administracyjno-biurowych PCPR;

b) prowadzenie spraw administracyjno-biurowych Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności

c) analiza wniosków pod względem formalnym,

d) ustalanie grafików posiedzeń składów orzekających

e) przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie posiedzenia

f) sporządzanie protokołów z posiedzeń składów orzekających

g) wypisywanie i wysyłanie orzeczeń z posiedzeń składów orzekających dla wnioskodawców,

h) prowadzenie rejestrów osób składających wnioski o orzekanie o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,

i) kompletowanie dokumentacji odwoławczej od wydanych orzeczeń, przesyłanie odwołań do Wojewódzkiego Zespołu do Spraw orzekania o Niepełnosprawności, prowadzenie rejestru odwołań

j) wydawanie osobom niepełnosprawnym legitymacji o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności

k) sporządzanie zapotrzebowania i zaopatrzenie w podstawowe materiały biurowe;

3.Wymagane dokumenty:

a) życiorys / C V /(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),

b) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności ,

c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów ),

d) kwestionariusz osobowy kandydata - druk kwestionariusza można pobrać w pokoju nr 3 PCPR w Hajnówce,

e) kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

f) oświadczenie kandydata zawierające klauzulę : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101 , poz. 926 ze zm.), ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001r.Nr 142, poz. 1593 ze zm.)”.

g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce lub pocztą na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 10a, 17-200 Hajnówka z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko -ds. Obsługi Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności” w terminie do dnia 28 września 2006 r. do godz. 1500. Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

    Informacje na temat naboru można uzyskać u Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce, pokój 3 , tel.085 682 5983.

    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce.

 

 

 

 

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY KANDYDATA

 

na stanowisko ds. Obsługi Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o

Niepełnosprawności w Hajnówce

 

1. Imię (imiona) i nazwisko

   a) nazwisko rodowe

   b) imiona rodziców

   c) nazwisko rodowe matki

2. Data i miejsce urodzenia

3. Obywatelstwo

4. Numer ewidencyjny (PESEL)

5. Numer identyfikacji podatkowej (NIP)

6. Miejsce zameldowania

 

(dokładny adres)

 

Adres do korespondencji

Telefon

7. Wykształcenie

 

(nazwa szkoły, kierunek i rok jej ukończenia)

 

8. Wykształcenie uzupełniające

 

( studia podyplomowe, kierunek , data ukończenia lub rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)

 

9. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia

 

od

do

Firma

Stanowisko

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania (np. stopień znajomości

języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)

 

11. Stan rodzinny

 

(imiona i nazwiska oraz daty urodzenia dzieci)

 

12. Powszechny obowiązek obrony:

 

a) stosunek do powszechnego obowiązku obrony

b) stopień wojskowy

numer specjalności wojskowej

c) przynależność ewidencyjna do WKU

 

d) numer książeczki wojskowej

e) przydział mobilizacyjny do sił zbrojnych RP

 

13. Osoba, którą należy zawiadomić w razie wypadku

 

14. Oświadczam, że dane zawarte w pkt. 1, 2, 4 i 6 są zgodne z dowodem osobistym seria nr............................. wydanym przez ...................................... w..........................

albo innym dowodem tożsamości

 

 

 

................................                                                         ...................................

(miejscowość i data )                                                                                     (podpis osoby składającej)

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce

Wytwarzający/odpowiadający: Piotr Iwaniuk

Wprowadzający: Piotr Iwaniuk

Data wprowadzenia: 2006-09-11

Data modyfikacji: 2006-09-11

Opublikował: Piotr Iwaniuk

Data publikacji: 2006-09-11